21.07.2016

Adrian Kołodziej

Istota ludzka myśli obrazami, nie słowem. Ten zjawisko naukowcy odkryli już dawno temu. Skutkiem tego większa część działań na komputerze opiera się na klikaniu w profesjonalne ikony. Epoka ręcznego wpisywania komend już minęła. I to bezpowrotnie. Również Internet zawdzięcza swój fenomen temu, że użytkuje wszystkie dostępne formy przekazywania informacji i rozrywki. Aby reklama w Internecie była efektywna, musi przyjąć interesującą formę graficzną - zobacz Adrian Kołodziej. Tylko wtedy wyciągnie spojrzenie użytkownika. Niesłychanie popularną metodą jest zamieszczanie banerów na witrynach www. Baner stanowi z reguły hiperłącze do powiązanej witryny producenta. Dzisiejsze grafiki są zrealizowane w technologii Flash. Animacje i filmiki kapitalnie nadają się do reklamowania firmy i jej artykułów. Co poniektóre banery uruchamiają się dopiero po ich rozłożeniu przez internautę. Wystarczy jedynie najechać kursorem myszy na właściwe pole. Jedyną wadą Flash jest konieczność posiadania wtyczek. Dlatego od czasu do czasu, zamiast obrazu, widzimy komunikat o pobraniu wtyczki. Na szczęście są one łatwo dostępne w internecie, a ich ściągnięcie jest prędkie i jednorazowe.

0 komentarze:

Prześlij komentarz